pátek 8. června 2012

ložnicová




Mějte krásný pohodový den,
užijte si víkend,ani nevím jaké má být počasí,ale věřím,že vykoukne sluníčko:-)
I když na Medarda kápě, 40 dní kape...tak snad se nám kápě vyhne:-)
Mějte se hezky Věra

12 komentářů:

  1. Věru děkuju moc a moc za ocenění! Mám radost!
    Fotky máš nádherné, a takovou ložnici si já přeju! Bílou!!! Super, tiše závidím !!!Nááádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani určitě se dočkáš:-)Krásné dny!

      Vymazat
  2. Ahoj Věruš, máš to krásné :-D
    Přeji fajn dny, M

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná ložnička :o) Také dnes od rána sleduju oblohu aby neukáplo :o)))) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti u nás už ukáplo...takovej slejvák se spustil:-)pozitivní je,že nemusím zalívat:-)Krásný víkend

      Vymazat
  4. Věruško u nás je krásně!Ložnice je nádherná,ale už jsem ti jí asi chválila že:-)))Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo já jsem moc ráda za každou pochvalu:-)Děkujíííí:-)

      Vymazat
  5. Krásná ložnička,takovou bych si taky nechala líbit... no, u nás už leje, tak doufám, že těch 40 dní je jen lingvistická nadsázka... hezký víkend, Věru! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji:-).U nás už také leje....Krásný víkend:-)

      Vymazat
  6. Věru, u nás večer taky pořádně lilo... Uvidíme.
    Vypadá to přinejmenším na zamračenou sobotu!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko je sobota a je opravdu zamračená...pršíííí:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.