úterý 15. května 2012

obýváková





Pokud to jde užívejte sluníčka a pohody:-)
Všem přeji krásný ničím nezkažený den

22 komentářů:

  1. Verko, obyvacek mas krasne sladeny, ostatne jako vsechny ostatni mistnosti. I tobe krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko moc děkuji za návštěvu a pochvalu.Hezký den.-)

      Vymazat
  2. U nás to vypadá,že co nevidět bude pršet a to jsme se s manželem pustili do zahrádky:-(Tvůj obýváček už jsem chválila,jen sednu na vlak a vyrazím na kafičko,odkudpak jsi?:-)))Tam by se mi pilo!Závidím sedačku,já ještě nemám vysněnou,zatím jen původní...Pa Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo to je super nápad!Moc ráda tě poznám a klidně se můžeme domluvit:-)Jsem od Mladé Boleslavi:-)

      Vymazat
  3. Vieri, tu niet čo chváliť, ono sa to chváli samo, keď na to pozriem. Máš to tam všetko veľmi útulné. A kočičáci k tomu... Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kočičáci jsou moje láska:-)Kdybych mohla měla bych zvířátek víc:-)Moc zdravím Andrejko:-)

      Vymazat
  4. Tak tomu říkám pohodička :-)) nádherné Věruško :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hallo Verus bes slovo nadherna jak na moderni pohadka posilam od sirdicka zdrave pa Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hallo Karin děkuji moc:-)Posílám veliký pozdrav:-)

      Vymazat
  6. Jů Věru, to je focené dnes? Kde jsi prosím vzala to sluníčko? Pošli ho k nám - směr Orlické hory. Krásný den plný pohody ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano,ano,sluníčko vykukovalo:-)Ráda bych ho poslala,ale nevím zda mě poslechne.-)A Tak posílám alespon veliký pozdrav:-)

      Vymazat
  7. Věrko, krásné tam se musí lenošit. Hezký den, Simona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lenoší se hezky,ale lenoší jen kočičáci,já bych tak ráda a nějak nestíhám:-)

      Vymazat
  8. Věru, jééé, já bych chtěla u vás dělat kočičáka :o) Ale asi i on by bral trochu víc tepla a sluníčka, no, co naděláme.
    Krásné fotky!
    Moc zdravím, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé ty bys byla hodnej kočičák:-)sluníčko by to tedy chtělo,dneska je ziiiima a já mám tak ráda teplíčko.-)Hezký den.-)

      Vymazat
  9. Moc krásný... francouzská okna, ze kterých můžu vyletět rovnou do zahrádky, jsou můj sen... snad se jednou taky dočkám... zatím bych si dala šlofíka jako ta číča :D hezký den! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Vierka, niekedy sa mi nedarí nechať komentárik, vyhadzuje mi, že mám zvoliť profil. Máš krásne bývanie. A máš u mňa ocenenie, tak si ho prevezmi, prosím.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko moje zlatá,moooooc děkuji,strašně si vážím,že jsi mi poslala krásné ocenění.Opravdu strašně moc!

      Vymazat
  11. Milá Věrko... nejen za Tvoje šikovné ručičky, smysl pro detail a krásné barvy máš u mě na blogu ocenění... vyzvedni si je prosím... hezký den! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý deň Vierka, práve som objavila váš blog a motám sa vám doma :) máte krásne bývanie, záhradu aj mládencov. Obyvačka úplne úžasná tak by som si to aj ja predstavovala, hlavne sedačku len si netrúfam na bielu mám tiež dve menšie detičky. Vy máte ešte aj číču ako to zvládate s tou bielou? Z.

    OdpovědětVymazat
  13. Zuzanko moc děkuji:-)Bílou zvládáme i se zvířátky doma a věřte,že ani kluci ji nešetří:-)peru potahy jak kdy,někdy vydrží 3měsíce,někdy peru dříve:-)Naštěstí zatím vše vyprat šlo:-)Krásný večer

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.