čtvrtek 17. května 2012

krásné ocenění

Dnes ráno mi bylo uděleno krásné ocenění od úžasných osůbek EMILY a Leničky.
Moc si ho vážím a s pokorou přijímám.
Holky moje zlatý děkujiiii

a nejen za ocenění,ale i za to,že jste a že jsem vás mohla poznat a smím k vám chodit na virtuální návštěvy


Ráda bych toto ocenění předala dál, vám všem které mám ve sledovaných
Jste úžasné a mám vás ráda!




8 komentářů:

  1. MILÁ VĚRUŠKO,MOC GRATULUJI A OD SRDÍČKA DĚKUJI ZA KRÁSNÉ OCENĚNÍ. ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško moc gratuluji a přeji krásné sluníčkové dny:-)
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, přidávám se ke gratulantům, svůj blog i domov tvoříš srdíčkem, ocenění si moc a moc zasloužíš*** Děkuji za udělení, s radostí jej od Tebe přijímám a děkuji, že můžeme virtuálně nakukovat, inspirovat se a kochat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. I ode mne u mne na mém blogu jedno malé překvapení :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, ocenění si právem zasloužíš, máš nádherné bydleníčko a vše kolem, tvé myšky mě dostaly, jsem se zamilovala hihi... Jsi šikovná a moc. Přeji ti krásné dny s rodinou a tvoření at´ti jde od ruky. Ajka a děkuji za ocenění. Objímám.

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko,
    gratuluju k zaslouženému ocenění! Je tady u tebe všem dobře..
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.