pátek 13. dubna 2012

a zase ta růžová

Moc vás zdravím

Včera celý den pršelo,tak jsem po delší době vzala do ruky háček a uháčkovala jsem si ještě jednu sadu pod sklenice.Opět růžovou:-)
Ale už mi dochází příze,tak budu muset zavítat do oblíbené galanterie v Mladé Boleslavi a předzásobit se barevnými klubíčky.





Užijte si krásný víkend snad nám sluníčko vykoukne:-)



7 komentářů:

  1. Krásne Vieri, ako v ružovom sne je to u Teba. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera Věruško a máme stejné skelničky,nebo tedy já mám jen jednu tu fialkovou z Ikey-používám jí třeba na kytičky nebo zdobeníčko:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško...já růžovou také můžu,je to má oblíbená barvička.Kampak chodím do Galanterie....k paní Vorlové nebo ke stadionu ? zrovn včera jsem byla také doplnit zásoby.
    Pohodový víkendík Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, moc hezká souprava! Líbí se mi, jak do té vaší, téměř pánské domácnosti, pašuješ růžovou...roztomilé!
    Měj hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. PS: mrkni ke mě, vložila jsem link na video - můžeš čtverečkovat :o)
    Pa, H.

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško ... moc pěkné háčkování ... poslední dobou u mě růžová taky vede ... je super ...

    ... pěkný víkendík ... Denisa ...

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné. Růžová je naše oblíbená barva.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.