pátek 20. dubna 2012

všem přeji krásný víkend



Užijte si volno a sluníčko:-)

13 komentářů:

  1. Věruško to ti je taaaková krása,hned bych k tobě šla posedět na kafíčko:-)I tobě krásný víkend!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Vieri, Tebe tiež prajem príjemný a ničím nerušený víkend. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Věru i Tobě krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím do krásného obýváčku a přeji tak krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Posielam pozdrav do útulnej obývačky, pekný víkend Vierka !
    J.

    OdpovědětVymazat
  6. Z foteček dýchá domácí pohoda.Krásný víkend přeju i já :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško....pohodový víkend do tvého krásného bydleníčka.Jana

    OdpovědětVymazat
  8. To je kráááásy. A ten výhled na bazének se mi moooooc líbí. Pěkný víkend i tobě.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. I já přeji krásný zbytek víkendíku. Nádherný obýváček, podle mého gusta, super, nádhera tleskám :-)) pááá Verča

    OdpovědětVymazat
  10. Věru, mohu se tě zeptat, jak dlouho máte Ektorpku? A prala jsi již potahy? Mám na ni zálusk - zrovna předěláváme podlahu v obýváku a mě se podařilo ukecet manžela na nové vybavení. Ale zajímalo by mě, jak je Ektorpka náročná na údržbu. Přeci jen mám dva malé kluky. Moc děkuji ... Věra (andrsve@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věru napsala jsem meilík,snad dorazi.
      Máme ji 3roky,peru každé 3 měsíce:-)a v pohodě:-)
      Kluci rozhodně sedačku nešetří:-)

      Vymazat
  11. Ahoj Vierka, nádherné bývanie, priestranné, útulné.
    Krásny deň.
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.