středa 18. dubna 2012

jedna rychlá dečka

Krásný den přeji

Pustila jsem se do dečky,je trošku kostrbatá,ale nevadí.Nějak se to naučit musím,že jo:-)
S látkou a pleteninou válčím.Prostě je  k sobě přišít, aby se na dílo dalo koukat, mi moc nejde.


Je nádherně,čeká mě zahrádka.
Chtěla bych dokončit jezírko,ještě mi zbývá hodně kamenů...
Musím plít a plít...a zamulčovat co se dá:-)






Mějte nádherný den.

10 komentářů:

  1. Věruško u Vás je tak krásně!!
    Dečka se mi líbí moc..Taková něžná..
    Posílám hodně sluníčka a tepla,aby jste mohla fotit a pracovat na té Vaší úžasné zahradě..
    Těším se na další fotky
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  2. Vierka, máš to tam vonku aj vo vnútri veľmi pekné. A dečka krásne vyniká na bielom stole. Pekný deň Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná dečka. Ten pohled z okna je kouzelný, nádherná zahrada.

    OdpovědětVymazat
  4. Verko, decka je hezounka a moc jemna. Mate peknou zahradku. Preji prijemne hrabani v hline :o) Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško dečka se moc povedla,já se do né bojím pustit i když se mi kombinace háčkování a látky moc líbí!A krásné jezírko,také teď většinu času trávím na zahrádce:-)Micheala

    OdpovědětVymazat
  6. Máš to všetko veľmi pekné. Ja neviem ani šiť, ani háčkovať, takže môj obdiv.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  7. Cau verus na decka je nadherna a tvuje fotky taky a skoda slunicka nechci na nas koukat mas stul a zidle venkou tak vidime mozne pocasi je lepsi .Posilam hezka vecer Karin

    OdpovědětVymazat
  8. Dečka se povedla a venku to máš moc hezké :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Vierka, krásne fotky a je z nich cítiť pohodičku.
    Prajem pekný pracovný víkend

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, dečka se ti povedla a zahrádka, terasa a to sluníčko, krásné fotky!
    Určitě si měla hezký den, pa Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.