úterý 24. dubna 2012

dnešní ráno a ocenění

Než mě pohltí každodenní kolotoč,vkládám pár aktuálních ložnicových...

Kluci jsou natěšení až půjdeme ven,
Před barákem nám začali předělávat kanalizaci a tak bagr,jeřáb jsou ted to nejhlavnější pro jejich dětskou dušičku:-)









Od Andrejky jsem dostala nádherné ocenění,kterého si moc vážím!


Andrejko ještě jednou děkujiííí mám obrovskou radost :-)


Pravidla jsem trošku upravila,snad mi to projde:-)

Vyber 15blogu kterým chceš ocenění předat,dej jim zprávičkou vědět
Napiš 7 věcí o sobě

No nevím co o sobě napsat...

Miluji svoji rodinu
Plně si užívám roli maminky
Mám ráda zvířata
Nesnáším lež,závist,pomluvy
Vážím si dobrých lidí
válčím se zahradou :-)
Miluju mléčnou čokoládu a zmrzlinu

Ocenění bych ráda poslala těmto blogům

my originals Veronika
A.B.LIVING
Aca-acablog
Hortenzie
Janin blog
Lucie Living
Marioneta
Moji štastní andělé
Pásli ovce valašky
Romana-u nás-doma
Splněný sen
Srdcová cesta
U fialek
Tvořeníčko od srdce
helens home,helens word

Kdybych mohla, poslala bych ocenění všem co sleduji






                                                        Mám Vás ráda


12 komentářů:

  1. Vieri, máš u mňa ocenenie za Tvoje inšpiratívne a krásne tvorenie. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško..Opravdu moc děkuji..
    Velice jsi mě potěšila..Jsi moooc hodná..
    A ta ložnice je nepopastelně nádherná a něžná..
    Dnes mám od rána upůakaný den,opravdu moc jsi mě potěšila..
    Děkuji,děkuji,děkuji
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věruško,děkuji moc za tak milé překvapení :-)!
    Já v poslední době blog moc nestíhám,o to více mě to potěšilo.
    A ložnice je naprosto úžasná!Bílá s modrou si krásně rozumí,máte to super.
    Moc zdravím a děkuji,
    Alena.

    OdpovědětVymazat
  4. věruško...ze srdce Ti děkuji za ocenění...Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Verko, mate krasnou loznici, tam se musi uzasne snit. A moc gratuluji k oceneni. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, nejprve gratuluji k ocenění...a pak samozřejemě děkuji :-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, dneska si mě fakt rozesmála. Vzpomněla jsem si, jak, zatím co ostatní maminky sledovaly s dětmi kytičky a zvířátka, my s Adamem chodili k velké křižovatce, sledovat provoz...
    Fotky jsou krásné, moc gratuluji k ocenění a děkuji za něj, i když mi asi nepatří, já už mám blog "starý".
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko naši kluci bezvadně ví jak který bagr vypadá,jaké auto jede:-)na kytičky také nejsou:-)
      Myslím,že ti ocenění patří i když máš starý blog,já si upravila pravidla:-)vždyt pravidla jsou od toho aby se porušovala:-)a tobě jsem ocenění prostě chtěla dát:-)

      Vymazat
  8. Věruško, moc děkuju za ocenění, vážím si toho. Jen nevím, jak ho budu posílat dál, jsem teď dost v jednom kole. Internet stíhám u snídaně a u večeře. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Ocenění tu už sice je koukám ale to nic nemění na tom že je pro tento blog i u mne na mém blogu ode mne :)..Martina :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.