pátek 9. března 2012

růžovobílá

Krásné poledne

Po včerejším přívalu sněhu,dnes vysvitlo sluníčko a zas to u nás vypadá jarně.
Nějak se mi poslední dobou zalíbila růžová a tak i náš obývák ladím trošku do téhle barvičky.
Uháčkovala jsem si jarní sadu,jasně že růžovobílou:-)
Ptáčka jsem dostala od Zuzky z mmb,která úžasně šije:-).Hned našel své větvičky.

Mějte krásný,pohodový víkend







Věra

16 komentářů:

  1. Krásne!Také jemnučké...
    Hneď by som si u Teba vypila kávičku ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vieri, pekne si si to vyzdobila a ružovo - biela je nežná a spolu s vtáčikom je to úžasné. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, moc hezké. Krásný sluníčkový víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko,to je něžnost sama.Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, nádherné,jemné,jarní...prostě úžasnéééé.

    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Věru krása, hlavně máš uklizeno, Adámek má rýmu, takže při každém zakašlání probíhá zvracení ... všude suším peřiny, prostěradla, deky a povlečení na peřiny ...tiše závidím ... momentálně funguju jako pradlena.
    Krásný víkend !!!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné ráno paní Věrko.Máte to moc pěkné..Taky bych trošku té "holčičí"růžové mezi těmi svými chlapy trochu potřebovala.
    Háčkujete moc hezky.Tak jednoduše a něžně..Obdivuji.
    Mějte se nádherně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíte a já stále přemýšlela,proč mě baví tolik růžová,mám doma moc chlapů,manžel,3synovéˇ+ 1,pes je taky kluk,kocour:-)
      Krásný víkend:-)

      Vymazat
  8. to je kráása, hlavně polštářky a vajíčka, ale i dečky jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Věruško,dnes jsem k Tobě zavítala úplně náhodou a jsem unešená!
    Máš nádherný blog a máme toho hodně společného:-).Mužskou převahu v domácnosti,u nás tři chlapi a kocour,který je stejné barvy jako Váš a miluješ Ikeu,alespoň podle fotek,stejně jako já.Určitě budu Tvou pravidelnou čtenářkou :-)))!
    Moc zdravím,Alena.

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško....i já mám moc ráda růžovou a ve tvém obýváčku jí to moc sluší....krásné je i tvé háčkování.
    Posílám pozdrav Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Taková něžná jarní krása! To udělalo mému oku opravdu radost ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  12. No to je nádhera! Zlaté ručičky, ktoré tú krásu stvorili... :-)

    Katka

    OdpovědětVymazat
  13. Your quilts/crafts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla (from Finland)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera...tyhle barvičky mám moc ráda...přeji hezké jarní dny...Magda

    OdpovědětVymazat
  15. já se u tebe uáchichju.. máš to tak načančané, něžné, čisťounké a prostě KRÁSNÉ*** je vidět s jakou láskou a péčí vše děláš***

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.