středa 28. března 2012

malé přesuny v obýváku

Moc vás všechny zdravím
Poslední dny moc nestíhám,ale nakukovat k vám chodím každý večer.
Jak začalo být hezky jsme venku a pleju,okopávám,sázím...i jezírko přibylo,ale o tom příště:-)
Dnes jsem se dopoledne pustila do přesunů v obýváku.
Manžel sice nadšením nejásal,ale nakonec uznal,že plán mám dobrý,ale prskal,že ho to bude stát zase návštěvu v Ikee...kdyby jen návštěvu...:-)

Pár fotek od nás...

Děkuji za vaše návštěvy u nás,moc si vážím,že se ke mě vracíte.Jsem ráda,že jste,že pohladíte slovíčkem,když je třeba ouvej,že se s vámi můžu podělit o radost.
Mějte krásné sluníčkové dny plné pohody.
Věra



13 komentářů:

  1. Krása, tam bych byla brzy jako doma.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Věru, jsme všechny stejné do puntíku ..bytové přesuny čehokoliv miluju :-))a o mužském kroucení hlavou ani nemluvím :o))..proto raději jezdím do Ikei sama...máš to všechno moc krásné a už se těším na další..šoupání nábytku..krásný milý den, papa Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, úplně manžela chápu. Toho mého to také čeká - budeme předělávat podlahu v obýváku a tak jsem se rozhodla, že si konečně koupíme moji vysněnou sedačku - zrovna takovou jako máte u vás. Takže návštěva Ikei ho také nemine. Krásný podvečer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, úplně manžela chápu. Toho mého to také čeká. Budeme předělávat podlahu v obýváku, tak jsem se rozhodla, že si konečně koupíme moji vysněnou sedačku. Takže návštěva Ikei ho také nemine. Krásný podvečer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Vierka, manžela nemá čo mrzieť sťahovanie nábytku, je to krásne a vzdušné. A iba tak mimochodom, všetci chlapi sú rovnaký pri "prehadzovaní" nábytku.
    Pekný večer Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško krása,máš ten stoleček co bych si jednou také přála,ale kvůli malé jsme koupi odložili:-)Stěhování znám,také pořád něco někam přesouvám manžel už říkal,že všechno snad přitluče do země:-)))A s těmi návštěvami tě chápu,také jsem ráda,že ke mě chodíte,tenhle virtuální svět je moc milý,ráda bych vás některé někdy poznala i osobně jako např.tebe!Krásné dny přeje Michaela

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný obývák, taky by se mi tam líbilo. My máme za sebou rekonstrukci ložnice a podlahy v obýváku a na chodbě a taky se do toho manželovi nechtělo a pár let trvalo než se odhodlal a jak je teď rád :))
    Přeju krásný večer Vlasta

    OdpovědětVymazat
  8. Mila vera mas moc hezky fakt nadherne vsechno moc moc hezky .Ale nevim poslocham od nemecky blog kameradky ma svuj doma jak ty na blog a so na internet spatne lidy a coram na nase blog a vidim od hezky byti a pro lumpi neni problem vidi gde bidli a tam ukradle tam na ty byti . Vis jak je dneska nezlob tebe neco pisu ale mam strach ja zavist tady je dost vis sama .Tak posilam tebe hezky pozdrav a nezlob na mnj neco tebe pisu Karin

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Vierka, veľmi pekne je u vás.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne Vieri to tam máte. Ak som správne pochopila tak si to všetko presunula bližšie k telke a ku krbu. Nádherná slnečná obývačka. Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. oooo nádherné, můj vysněný konferenčák, vysněný stoleček pod telku a vysněná sedajda Veruško já se k Vám nastěhuji asi. Prostě nádhernééééééééééééééééééééééééééééééééééé.

    OdpovědětVymazat
  12. Mila Verko, "presuny" se povedly, obyvak vypada moc pekne a jarni dekorace to krasne doladuje. Zdravim a preji pohodovy den, monika.

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, vaše bydleníčko je prostě dokonalé. Já sama vždy bojuju s několika styly a tak jsem šťastná, že se mohu chodit kochat k Tobě do bílé čistoty a jemných tónů. Naprosto chápu uspokojení při šoupání nábytkem hihihi.. někdy už nám jen nové dekorace nestačí, že .-) potřebujeme změny, a tak mohou být vlastně naši mužíčci šťastní, že měníme jen pozice nábytku :-)) .-) Krásné Velikonoce :-)) .. a miluju to u vás! :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.