pondělí 19. března 2012

ložnice

Postel se vrátila na původní místo,nějak jsme nemohli na druhé straně spát.Kocour se vždy uvelebil u našich polštářů a předl.Jemu změna nevadila.Nám hrozně!
Věřím,že kočky poznají patogenní zony a tak, jsme radši nábytek vrátili tam,kde dva roky osvědčeně stál:-)
Pravda je,že já spím ted jak špalek:-)jen kdyby chlapečkové nevstávali tak brzy....





14 komentářů:

  1. Vieročka, máš nádhernú spálňu!
    My sme pred rokom tiež museli prehodiť postele .
    Nemohli sme spať , tak sme zavolali jedného pána , ktorý vie vyhľadávať geopatogénne zóny . Zistil , že nám popod hlavy tečú spodné vody (čo je ževraj dosť zlé). Tak sme postele otočili a všetko začalo byť v pohode (hlavne môj zdravotný stav a mužov spánok).

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádhernou ložnici,už jsem ti ji chválila a chválím dál:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný den Věruško..
    Máte to doma opravdu krásné,jemné,něžné,čisté..ani se mi nechce věřit,že máte tak "přechlapíno":-)Jarní nádherné povlečení,které máte jsem si také v so pořídila :-)Mějte se moc pěkně a ať máte v té Vaší ložnici jen samé sladké sny..

    OdpovědětVymazat
  4. aaaaaaaaaaaaaach, hne dbych si tam hupla .-) :-) nádhera jako vždy*** Krásné dny plné sluníčka Věruško***

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, takovéhle stěhování jsem už taky jednou zažila :o)
    Jak čtu, taky jste řádili venku a taky jsi z toho trochu zmohlá, neboj, nejsi sama!
    Sluníčkové dny přeji, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tahle ložnice je sen! Překrásné. Všechno!

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. To je ložnice pohádková tam se musí zdát jen samé krásné sny... :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško,ta vaše ložnice je krásná!
    Já chci takýýý-(už se na tom pracuje).
    Pak se pochlubím.
    Měj se moc hezky s pozdravem Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško to je ložnice snů!Nádherně sladěná a načančaná,tam se musím spát :-)))
    Krásný den,Alena.

    OdpovědětVymazat
  10. Vierka, tak to Ti verím, že sa v takej spálni spí ako v božom koši. Krása.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera. Moc pěkné povlečení.

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško...ta tvá ložnička je tak krásná....přesně takovou bych si jednou přála.
    Krásné jaro Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Ta modrá barva vypadá opravdu dobře.

    OdpovědětVymazat
  14. jooo Rosali moje nová láska, nádhera nádherná celá ložnička prostě božíííí,bílou já taky mlžu, šoupla bych ji všude,musím začít šetřit .-)) pááá Verča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.