pondělí 5. března 2012

Dobré ráno



Krásné dobré ráno

Od rána nádherně svítí sluníčko,hned mám lepší náladu:-)Kluci se těší ven.Zatím sledují animáčka a já si vychutnávám klid:-)
V kuchynce proběhlo pár maličkých změn:-)



Užijte si pohodový den.
Věra

5 komentářů:

  1. Věruško i já tobě,máš to nádherné!Moc se mi líbí tvé záclonky-jsou tak romantické a stoleček-Ikea že?Přesně ten jsem chtěla,ale máme roční holčičku,takže jsme ho odložili na dýl!My moc krásné ráno nemáme,chytáme druhé kolo chřipky a za chvíli opět vyrážíme k doktorce,malá měla v noci až 40:-(takže tobě a celé tvé rodině přeji pevné zdraví!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Miško,at je malá brzy v pořádku,to mě mrzí:-(.Stolek je Ikea,vlastně u nás vládne Ikea:-)No naši kluci dali stolku taky pěkně zabrat,poškrábali autíčkama sklo.Míšo brzy se uzdravte a celé rodině hodně zdraví!

    OdpovědětVymazat
  3. Verko, i tobe krasne rano a dekuji za nakouknuti k vam domu. Mate to doma cim dal hezci. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný den paní Věrko..Opravdu moc heké fotky..Hned bych zaskočila na ranní kávičku :-)
    mějte hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško...krásné sluníčkem prozářené fotečky.
    Užijte si s klukama pěkné prázdniny...Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.