neděle 19. února 2012

víkend na růžovo

Moc všechny zdravím .-)
Konečně jsem doháčkovala další polštářek na naši sedačku.Aby bílá nebyla tak bílá.-)
K polštářkum ještě přibyli dvě dečky,jedna do obýváku druhá na stůl v kuchyni,aby vše hezky ladilo:-)
Nevím jestli se mi to povedlo,ale já mám radost,že pár barviček rozsvítilo naše bydlení.
Už se moc těším na jaro:-)
Mějte krásný celý příští týden.





10 komentářů:

  1. Povedlo se ti to a moc,já ted byla v Ikee pro nábytek do obýváku-původní volba-vše bílé padla a kombinovala jsem s růžovou,přeci jen by to bylo trochu nudné!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věrko, krásná souprava.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné růžové háčkování. Krásně jarní barvička,to se mi líbí.

    Andreya

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko navnadilo to ve mně úplně jarní náladu-krása :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Verca na supr ty polctasky miluje ty vece a dneska mam mislenky neco hackuje pro muje kameradka .Dik za inspirace Hezky tyden Karin

    OdpovědětVymazat
  6. Ten polštářek je náádherný.

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško...krásně jsi tvořila,polštářky i dečky jsou nádherné...Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko, parádní háčkování, útulno u vás určitě je, což potvrzuje spokojená kočička

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, moc hezky si tvořila, všechno krásně ladí!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Ta první fotka ve mě naprosto evokuje šťastný domov....spokojená číča si bezstarostně usnula na ručně háčkovaném polštářku....co si přát víc:)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.