sobota 11. února 2012

tvořeno s láskou

Nejsem příznivcem čepic,mám představu,že mi žádná čepice či klobouk prostě nesluší.
Jenže zima je zima a tak pokud chci jít kluky učit bruslit a nechci, aby mi mrzly uši musím něco na hlavu navléci.-)
Pustila jsem se tedy do čepice s kytičkou .-)
A zatím co já háčkovala...muj muž nám upekl moc dobrou bábovku.Kluky honila mlsná,mě taky:-)
Muj manžel je prostě někdy dokonalý .-)
recept
4vajíčka-oddělit žloutky,bílky
150g cukru písek
150g polh.mouky

žloutky ušleháme s cukrem a 4lžicemi vody
Přisypeme mouku a opět šleháme
Lehce vmícháme sníh s bílku
Nalijeme těsto do vymazané strouhankou vysypané formy,pečeme asi na 180stupnu.
Dobrou chut:-)
Krásný pohodový večer:-)

3 komentáře:

  1. čepka nádherná a pečící manžela závidím. :-)
    Krásnou neděli.

    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Haha...no já taky nejsem velký příznivec čepic...a to snad ...ne že by mi neslušely...ale , když si už jednou obléknu...tak si můžu sundat jedině až někde pěkně doma v soukromí...nejlíp těsně před sprchou :-))) moje vlasy totiž okamžitě přisbusobí svůj tvar a objem čepici...a to pak není moc pěkný pohled :-))) Hmm...nebyl by ještě recept, jak naučit muže péct...to by se mi teď náramě hodilo ! Takže závidím. Přeji krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, nevím, jestli mám smeknout před tebou nebo manželem - asi před oběma!
    A ta čepice, nosím ji jen na horách, nejraději za hranicemi státu :o) A moje dcera, ta si může na hlavu navlíknout třeba síťku od brambor a sluší jí to :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.