úterý 7. února 2012

polštářek

Venku nejenom zebe,dnes dokonce i padá sníh.
Kluci kašlou mají rýmu,na mě už taky něco leze.Od teplíčka kamen se radši nevzdalujeme.Když si chlapečkové občas i hrají a neprudí,nebo se mezi sebou nervou mužu háčkovat.
Vznikl polštářek,musím do našeho obýváku pustit trošku jarních barviček,
Pokud se podaří,přibude ještě jeden podobný.


Mějte krásný den a doufám,že na vás bacily neutočí...

8 komentářů:

  1. Polštářek je nádherný...a zajíček k němu hezky ladí...
    Přeji marodům brzké uzdravení...Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško krásný,holky já vám tak závidím-já už musím zažít také háčkovat-jen by to chtělo se dostat do města pro přízi:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, parádní. I ta sedačka, na které si hoví. Jak já po ní toužím, ááách. Krásný podvečer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. bacily neútočí....ale ty tvoje polštářky útočí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vierka, vankúšik sa Ti veľmi vydaril tak šup,šup treba urobiť aj druhý.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Vierka, vankúšik sa Ti veľmi vydaril tak šup,šup treba urobiť aj druhý.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, moc se ti povedl. Já mám posmrkaný týden za sebou (doufám), vy se taky rychle uzdravte.
    Pěkný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Vierka, nádherný vankúšik, škoda, že neviem háčkovať. A nebuďte chorí.
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.