středa 22. února 2012

maličko háčkování

Krásné poledne
Včera večer mi to nedalo a já ze zbytků mé oblíbené Káji umotala ještě jednu dečku na stůl v kuchyni.
Po chvilkách se pustím do háčkovaných vajíček,abych mohla o velikonocích navěsit na větvičky.
Moc se těším na jaro...na sílu sluníčka,na kytky co mi snad doufám vykvetou na zahrádce,na to, jak budu bojovat s trávníkem,aby vyrostl všude tam, kde má...No moc velký zahradník nejsem:-)a chybami se člověk učí:-)
Mějte pohodový týden:-)


8 komentářů:

  1. Věruško, nádherně háčkuješ, ta vajíčka jsou překrásná!! Miluji ruční dekorace a tvé bydleníčko je opravdu inspirující, čisté, jemné!! Přeji krásné dny. Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Věru krása,moc se mi líbí tvoje sadička zvlášt ty háčkovaná vajíčka!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věrko, moc hezky jsi si to umotala.
    Hezké odpoledne
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Hallo Verca supr idee je trochu jak jaro a velikonoce je sa chvile .Hezky tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  5. Vierka, krásne uhačkované vajíčka a polievková miska je prekrásna

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tahle fialová varianta je taky moc pěkná. A vajíčka super!

    A.

    OdpovědětVymazat
  7. já chci taky umět ty vajíčka a tu misku na omáčky jsem zrovna dneska měla v ruce a nevěděla jsem ....co s ní...už vím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško...moc krásně jsi tvořila...nádherné fotečky.
    Měj se pohodově Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.