středa 1. února 2012

kobereček

Manžel chtěl taky kobereček pod bosé nohy,když ráno vstává z postele...
A protože jsem milující manželka,pustila jsem se znovu do stříhání a háčkování:-)
Teda docela mě dneska bolí ruce i záda, jak jsem v kleče střihala a stříhala...
Háčkování je pak sranda,jde to samo a rychle přibývá:-)



Mějte nádherný den:-)

6 komentářů:

  1. Vieročka, ten kobereček je úžasný, fakt fantastický nápad. Je neuveritešné koško fantastických nápadov človek na blogoch nájde. A manžel je snáď tiež spokojný. Ešte by ma zaujímala akú veľkosť háčika si použila? Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Andrejko děkuji za milou návštěvu:-).Háček jsem sehnala pouze vel.10,proužky stříhám na 2cm široké,ale stříhám od oka,neměřím:-)
    Krásný večer

    OdpovědětVymazat
  3. Vierka, pamätám si moja stará mama hačkovala takéto koberčeky, ale boli farebné. Tvoj nemá chybu , je krásny.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. ten zajda je pěkný, odkud pak je? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.