středa 22. února 2012

háčkovaná vajíčka -návod

Neumím psát návody,pokusím se...:-)
Já vajíčka háčkuji...
8řo spojíme do kroužku,3řo na začátek a 14ds

2řada-1krs,2krs.1krs,2kr sloupky...takto střidáme celou řadu(do každého druhého oka přidáváme 1sloupek)1ř.o na otočení do další řady
3řada-1ks,1ks,3ks a zase 1ks,1ks,3ks(kazdé 3oko přidáváme 2ks)otočíme do další řady řo
4řada - už nepřidáváme,háčkujeme rovně
5-8 řada také rovně

9řada začínáme ubírat -ubereme 2ks v celé řadě(ubírám na začátku 1ks a někde vprostřed řady další ks)
10 řada ubereme celkem 3ks v řadě
11řada-ubereme 2 nebo 3 ks v řadě a  takto háčkujeme az do konce.V každé následující řadě ubírám 2ks
Pozor...někde za polovinou plním vatelínem a háčkuji opatrně dál.





Pokud jsem něco popsala nesrozumitelně klidně napište:-)
Krásný večer

8 komentářů:

  1. Dík, že si sa podelila s návodom, určite skúsim. Sú milé. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. také dík za návod až mě opustí mánie na svetříky na mobily jdu do toho....ty melírované jsou pěkné...néé vlastně všechny

    OdpovědětVymazat
  3. Zítra hned zkusím,jsem hrozně ráda že jsi sem vložila postup,mě se tvoje vajíčka moc líbí ale vůbec sem nevěděla jak na ně:-)Jsi hodná!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za návod,určitě je taky zkusím. Kolikátku používáš háček?

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrejko,používám háček číslo 3,háčkuji s káji,nebo kačenky:-)hezký večer

      Vymazat
  5. Ahoj verca moc diky za navod ty vecka hackuje 100 prozent man tady od kameradka narzisky a este kiticky a motilky vsechno pro velikonoce .tak este dik hezky vecer Karin

    OdpovědětVymazat
  6. Věru, máš můj obdiv - vajíčka dělám, jen tak z hlavy a dalo by mi pěkně zabrat, kdybych to měla sepsat - jsi dobrá!
    moc se mi líbí tvůj lila příspěvek a ta kravička, ta je!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko děkuji za pochvalu a zastavení! Krásně háčkuješ, jsi šikulka!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.