pondělí 27. února 2012

ananasový dortík

Krásný den přeji

 Posílám veliké poděkování za vaše milé komentáře.Moc si vážím,že se ke mě vracíte.



Kluci slavili o víkendu svátek.
K autíčkům a puzzlíkum si přáli také ten dort co se drcá.-)
Ten mají moc rádi.



Tentokrát jsem místo mandarinek zkusila ananas...

Recept je jednoduchý, na vychladlý korpus, do dortove formy natřeme krém,který je hotový opravdu hned

Krém- 1smetana na šlehání
         1 vanil.pudink Olé(za studena)
         1 ananasový kompot
nalijeme do nádoby kterou lze uzavřít a párkrát zatřeseme -hotovo

Mějte krásný pohodový týden:-)

10 komentářů:

  1. Ahoj Vieročka, tú tortu máme aj my moc radi a voláme ju "trasená torta". Pekné fotečky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko,dortu děláme i my. Je moc dobrá. Zatím jsem s anansem nezoušela,tak třeba příště.
    Krásné fotky!

    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, tento dortík děláme taky a moc chutná. Variantu s ananasem jsem nezkoušela,tak třeba příště.
    Krásný fotky!

    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, recept jsem už také vyzkoušela a je to opravdu hotové raz dva, hezký den,
    Marela

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško však je u tebe taky krásně!Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, klukům přeji dodatečně všechno nej! Představ si, tenhle dost jsem ještě nikdy nedělala (jsem asi jediná), ale jedla a je moc dobrý, takže díky za recept. Vidím krásné růžičky, moc si ti povedly!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Vierka, výborná torta a krásne nafotené

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné foto a moc díky za receptík:-)Žaneta

    OdpovědětVymazat
  9. Verko, krasa jako vzdy. Dortik si ukladam, urcite vyzkousim. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky, zaujal mě ten černý železný věšák v pozadí:-) Můžu poprosit o nafocení detailu a zaslání na email dratenictvi@email.cz? Moooc děkuji za ochotu:) Krásný blog! Markéta (www.dratenictvi.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.