čtvrtek 19. ledna 2012

kousek z ložnice





Ráno mě mile překvapilo,připadl sníh:-)
Ted jsem trošku nervozní,čeká mě návštěva u zubaře a i když mám moc milou paní doktorku stejně se bojím...
Snad vydržím.-)
Krásný den a pár fotek od nás...

5 komentářů:

  1. Věruško máš nádhernou ložnici,ani by se mi ráno nechtělo z postele :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Máš překrásnou toaletku se zrcadlem,moje čeká na renovaci,ale až v létě!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, v takové ložnici se musí zdát krásné sny! Doufám, že tě nic nebolí a máš pěkný večer.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Vierka, nádherná spálňa, tiež sa mi páči biela. A u zubára dúfam, že všetko dobre dopadlo.
    So srdečným pozdravom
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, tam by se mi moc líbilo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.