úterý 31. ledna 2012

kobereček za hubičku

Přeji krásné mrazivé odpoledne

U Janičky (janin blog) se mi ohromně zalíbil návod na háčkovaný kobereček z plédu za 29,50kč.
Musela jsem ho zkusit! :-)
Manžela jsem vyslala do Jysku pro materiál a mohla jsem začít ...
Opravdu za pár kaček hodně muziky:-).
Jani děkuji za skvělý nápad!


Krásný den všem:-)

6 komentářů:

  1. Verko, koberecek je moc povedeny. Moc se mi libi a ty jsi me nevedomky privedla na napad, kam s nim... Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško krása,už jsem u Janči také koukala a teké jí mám v plánu,tak snad se mi povede taky tak krásně jako vám!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věrko, je krásný, moc se Ti povedl a krásně se k vám do ložnice hodí.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, je perfektní! Už se těším, až to taky vyzkouším :o)
    Do vaší ložnice se hodí opravdu perfektně.
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško....kobereček máš moc krásný a pěkně se ti do ložnice hodí.Mám radost,že jsem ti mohla být inspirací.....pohodové dny Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Vierka, je nádherný. Niekedy som podobné veci obdivovala na zahraničných blogoch a vidím, že to nie je nereálne aj pre šikovné české alebo slovenské žienky. Ale nie pre meňa, ja som totiž antitalent na háčkovanie.
    Maj krásny týždeň
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.